jag ba rullar fram!!!




nya nya kläder - Julia=provdocka







Nu orkar jag inte mer , men där har ni lite bilder från i veckan.

Känner att jag måste bli bättre påatt blogga,men den här veckan har jag faktiskt inte haft tid.Har knappt varit hemma osv..iallafall igårkväll körde jag och Julia på en filmkväll riktigt mysigt förutom att filmen sög.Drog hem tidigt imorse för ville inte väcka julia med mina hostattacker hehe, iallafall nu ligger jag här och drogar halstabletter, mest för att dom är goda! Ikväll drar jag till Julika igen ,får se om vi går ut och träffar kompisar eller om vi kör på en till filmkväll. Nu ska ajg in i duschen , hörs nog ikv. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0