Ingen är lika lycklig som jag ♥

Bara för att ni är så underbara och har skrivit sjukt fina texter så gör jag likadant
Dom finaste tjejerna som finns , alla problem , alla bråk tar vi oss igenom,
utan er är jag ingenting , skulle itne klara mej utan sånna fina vänner som ni . Ni finns
där när jag behöver er , kan inte göra nått annat än att säga tack för allt ni har gjort för mej
, det är tack vare er jag klara mej igenom allt , bara av att veta att jag har er vid min sida får mej att
vilja kämpa . Alla jävla minnen, så sjuka men endå underbara , det värsta som skulle kunna hända
är att jag förlora er , fan heller , skulle aldrig klara mej. Lämna mej aldrig , vad som en händer!
Ni är så himla fina , Jag skulle kunna skriva i evigheter , men skulle endå aldirg kunna beskriva med ord hur mycket jag älskar er . Inget får komma emellan oss. Jag älskar er livet ut ♥



sista bilden är ju lite så där halv ful , men vi är bara oss själva ,
Tack för att ni gör mina dagar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0