hej!det var länge sen!- ja..jag flyttade till skåne ett tag i 1an- aha..okej..

Morsning!
Kom hem från skolan för ett tag sen,dagen har varit riktigt bra!
orkar inte va med nån idag så väljer att stanna hemma och
plugga engelska,duktig chey! har ingenting att skriva
så bloggar senare ;*

Haha bara Julia som fattar rubriken,men bara för att jag itne har nått liv
så har jag gått fram till alla småbarn jag har sett idag
och aa sagt det som står i rubriken"hej! det var länge sen"och kramat dom osv osv...
och jag undra bara om dom vart förvirrade eller bara rädda
eller så tyckte dom att jag var dum i huvudet?
för alla svara " ja..ja det var det" eller som i rubriken "ja..
jag flyttade till skåne ett tag i 1an" vaa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0