kom hem..vi börjar om igen.

jag orkar inte mer..orkar inte kämpa längre.Jag har insett en sak på dom har 2 dagarna att du betyder allt för mej..jag klarar inte ens två dar utan dej,hur fan ska jag stå ut i flera månader kan tillomed va ett år..fan ingen fattar,verkligen ingen,inte ens du fattar hur mycket jag saknar dej , kann inte leva så här , trodde seriöst inte att det skulle bli såhär jobbigt,känner mej så in i helvete ensam,andra kvällen jag fäller tårar och kommer va så tills du kommer hem , vill bara stanna i sängen hela dagarna,inte prata med nån , bara ligga här, orkar inte med nått just nu , när jag trodde att allt började bli bra så vart allt bara jobbigare.Även hur jobbigt det var förut är det här så mycket svårare:'/
jag behöver dej för att orka dagen.Att inte veta nånting...ae jag orkar inte mer nui :'/

Allt för dej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling, det kommer bli bra, det lovar jag.

Älskar dig <3

2011-03-03 @ 07:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0