you are amazing.♥

hejheej:), skolan var ganska okej ;d orkar inte berätta vad vi hade för lektioner..:),men nu har jag iallafall läst fast haha somnade med boken i typ 10min...sjuuuuuuukt tröött , fattar inte hur jag ska hinna läsa klart boken på 2 veckor det är typ 284 sidor i den och jag är på sidan 27!:o , fryyyser som en jag vet inte vad ... önska det var helg så man kunde sova lääääänge! åh så jävla underbart! men får stå ut i 2 dar till.Har ingen aning om vad jag ska ha på mej imorgon antingen så blir det nog ett linne shorts o transpiranta skjortan eller om jag hittar nått annat:) Har idrott imorn på morgonen , jag orkar inte..även idrott är typ det bästaämnet så orka ha det på morgonen!så jävla jobbiigt! Nu ska jag fortsätta och läsa!;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0