25 , 30 , 35 , 40

hejhej , vaknade vid halv 12 , nu ligger jag i sängen och orkar inte gå upp..julia höll mig vaken inatt(; ,  gick o la mig typ halv 3 eller nått ? och somna vid halv 4,kunde itne sova , låg och tänkte på allt som hade hänt senare på dagen/kvällen , seriöst har aldrig vart så argare som jag var då! skyll fan inte allt på mig om det var du som startade allt jävla skit!  ae iaf ska gå och köpa lite godis snart trorja..har aldrig vart så här godis sugen ! :o  idag blire bara att va hemma , orkar inte göra nått speciellt! , på fredag sover bästavän här och kanske sabina som jag saknar sjuukt mycket!! jag älskar er.HIHI mina besökare ökar! :D haha äre ens intressant att läsa varje dag om vad jag har gjort / vad som händer i mitt liv ?:o  hih men fortsätt gärna med att besöka min blogg (a , det snöööar -.- ÅH jag orkar itne med mer snö. ae nu måste jag ha godis! skriver mer sen pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0