HAAAA

hejhej. sitter här och snackar med lite trevligt folk och har sjukt tråkigt så skriver lite vad som händer imorn oså ,jag går väl  upp vid halv 10?! duschar , tar på mig kläder drar och möter julia vid rese , sen drar vi hem till mig igen och hittar på nått?:) , hihi hon ska hjälpa mig att städa imorn :* gullig du är! , iallafall när vi har städat drar vi och solar , senare sen vet jag inte vad som händer:) saknar henne massor!♥  och så längtar jag ju rätt så mycket till fredag då;) då kommer julia hit ganska tidigt och vi kanke fixar oss mer här när hon kommer, om hon inte fixar sig innan hon kommer ?haa iallafall sen kommer poppe och filip hit , vet faktiskt inte vad vi hittar på.:)men aa vi drar nog till dönken på kvällen osen vid 11 nångång drar dom hem och julia sover kvar"och kanske sabina med":* , men bloggar mer imornkväll,pusshej.

Julia=osminkad




Jaaa ... alla är ju inte normala ... 
Bjuder på bilderna..bara för att jag tycker att dom är söta;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0