julia rooles

hejhej:) , vaknade vid 10 imorse , tidigt? nejdå. , åt nyss potatiskroketter & kött , så himla gott!! , haha har suttit med det här inlägget ett bra tag nu;d , vid 4 följde jag med mamma till stan en snabbis , fick med mig ett linne från monki hem:) , har inte så mycket att skriva .. på fredag blire att va med min saknade julia,poppe,emma,och kanske filip,martin och joel(; , saknar verkligen allt från i sommras! , haha julia kom du ihåg augustifestivalen haha så jävla kul! när vi prata med "din kompis" och du vet ELVIS som var dövas..och när vi red på tjuren oså när poliserna trodde vi var fulla när dom kom fram till oss och jag bah direkt FÅR JA BLÅSA ???,och då när det var nått jävla dansband duvet när danne&poppe börja dansa tillsammans och du&ja :') , hahah asså allt ! bästa minnet av 2010 ! bästa sommaren ! 
 
linnet jag köpte..:)

danne,ja,poppe,julia . i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0