tralalal

hejhej! Sitter här och pratar med lite foolk på msn ! micket trevligt en fredag kväll...naae men ska ringa gullungen snart alltså då menar jag ju inte Julia!hehe...imorn åker vi och bowlar vid halv 8,kuuuuul!hihi jag kommer vinna!Men nu tjockar jag sockermunk iaf , sååå himla nyttig jag är!! heh nu äre verkligen bestämt den här gången ! nästa månad ska jag ta håll i naveln !;Dkommer dö...det blir den 25e har jag bestämt ;) så alla veta alltså! Skolan idag var okeej, hade engelska,hemkunskap,heltid,matte och no. tror det var alla, efter skolan följde Becca med hem hit och vi bada bubbelbad och kolla på tv osv..mys!!På söndag träffar jag nån Martin med Julia och Emma! Vet inte vad vi hittar på...hihih jag och Julia hade nyss telefonsex,hett!

haha victor kastrull kollar bara min blogg om jag skriver nått om han...
Du verkar vara en rar pojke,som bryr sej om sina små vänner.
Din mormor är jättesöt! Jag älskar henne så himla mycket!Och
jag måste bara nämna att Julia Eriksson är den bästa som fiinnns
och är kåt som en kåtbock i en kåtburk med kåta små saker...
hihi sååå......nöööjd?

Julia jag älskar dej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0