priiinglees

heeeejj! Är hur glad som helst!!:D har äntligen fått en ny platttång som jag har tjatat om i 10000år..nu slipper jag iallafall behöva låna Julias platttång jämt!;)Iaf ligger i sängen och ser på tv,ska sova om ett tag ,får sovmorgon till halv 7 imorn! haha...eftersom jag har gått upp mellan 5-halv 6 varje morgon så tycker jag att jag får sova ganska länge imorn..hehe...Är sjuukt taggad  för skoolan imorn , vet inte varför , antagligen för att det är fredag eller nått? och för att jag har bestämt att jag ska ha mina nya kläder ;) haha neeerå..juste imorn ska jag och Emma ha tävling om vem som klarar att va tyst hela skoldagen , jag tror jag vinner...hon kan aldrig va tyst hehe...nae men vi bestämde så eftersom ingen av oss klara att va tysta hela dagen idag så då kör vi imorn (y Efter skolan följer Becca med till maxi ett tag,måste köpa nya underkläder oså..men nu ska jag gååå.pussN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0