everything should be fine again

vet inte vad jag ska skriva hej , tja , tjenaaa, hejsan?, haha nae men hej har sjuuuukt jävla tråkigt som ni kanske märker, vill hitta på nått men vad? fast nae jag orkar itne , har suttit vid facebook hela dan typ och svarat på ni vet det här "gilla skriver jag mitt första intryck av dig blabla.." svarar inte på vissa , åh , stör mig på den här vanliga tråkiga textern , juliaa hjälp mig och byt till courier new eller vad det heter ? , blir bara att vara hemma ikv , ska fixa ansiktsmask senare och sätta på mig mjukiskläder ,lägga mig i sängen med godis framför tv chiiiiilll;)
asså nu är jag väääääldigt efter med det här men ni vet kissie , det här om att någon hade skrivit a fula grejjer på hennes dörr..,visst jag gillar inte henne heller men dom gick för långt , tänk ifall någon skulle skriva nått sånt på javenne min dörr kanske , ja skulle bli skit ledsen!:o , haha jag skriver om det nu..efterbarn..., skriver kanske ikv annars imorn.pusshej :*

kolla snyggingens blogg alla;)  http://juliasbloggisbest.blogg.se/ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är med en snygging .'(

2011-01-02 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0