underbaraste ni!

hejhej , igentligen orkar jag itne blogga nu men gör det endå , hur kan man göra så mot sin bästavän?  asså jag förstår inte hur du tänker ibland..? ae skiter i det här nu ! iallafall nu sitter jag och snackar med christian på msn , ochså snackar jag med lilla beccis ;* , har suttit och kollat kläder i H&M katalogen,dom säljer redan sommarkläder,oså kollar jag lite på internet t.ex modekungen, ginatricot , åh hittar massa snygga kläder! , just nu när jag inte har pengar;( så äre jämt , när jag typ går på stan och har pengar och allt så hittar jag knappt nått men när jag inte har pengar så hittar jag massa!-.-
Beccis ville att jag skulle länka henne så : http://wallbergbeccaa.blogg.se/  , sjukt underbar tjej! loveu§




fick beställa lite kläder hem iaf:d,så beställer bikinin,ringen och skjorta & en magtröja!älskar verkligen ringen ,sjuuukt snygg! pusshej.



julia , tack för allt!
jag älskar dej bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0