jag är så tjock att jag rullar fram!!!

Hejhej.Skolan idag då..hade  matte,no,språk,so och sen hemkunskap där vi gjorde smulpaj med bäääär väldigt lyckat!(y) slutade iallafall 10 över 3:) Julia följde med hem en stund,gjorde inte så mycket..Nu har honn iallafall åkt hem och jag ska väl snart äta och plugga!Känns som om jag precis hade somnat när mamma väckte mig imorse.Är sjukt trött!Just  nu vill jag bara ha lov , är redan trött på skoolan fast endå inte:)
eftersom jag inte har så mycket att skriva om så tänkte ja berätta hur min vecka ser ut ;)
Tisdag: Drar nog till mormor en stund&plugga..
Onsdag: plugga!
Torsdag: sova hos Julia!;*
Fredag:Vet inte än..:)
Lördag:-
Söndag:-

Inressant vecka! Kanske träffar Sabina nån gång i helgen med§






Om du tror att jag bara kan glömma allt , så tror du helt fel .

Kommentarer
Postat av: ' sabinaolsen

jag saknar dig som fan gumman , bästa du <3

2011-02-13 @ 12:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0