hejhej,sitter här och...

hejhej,sitter här och har ett trevligt samtal med Julia...
ska snart sooooova,men kommer inte somna innan 2
är hur pigg som helst!inte bra..Börjar 8 imorn och åker
till Julia kvart i 6 !? alltså ibland hatar jag dej..
får iallafall frukost på sängen när jag kommer ;*
Efter skolan följer Becca och Julia med hem , ingen aning
om vad vi hittar på :) får se imorn , kanske träffar någon?
Hehe oså måste jag plugga med eftersom det inte vart av idag..
hade igen lust osv..onödigt inlägg enligt mej!:)Nu dissa Julia mej
på msn!:'(haha eftersom jag itne har något att skriva om tänkte
jag berätta lite om henne.Jaaa...singel och sökande..hon är väldigt trevlig och
 väldigt störd av sej,14 år men ser ut som 10 hehe och så är hon rätt så blyg
 när det gäller killar! ja som sagt hon håller just nu på och försöker
 hitta en snygg/trevlig kille som ska vara högst 16år!
Ni hittar henne på facebook och såklart på bloggen;http://juliasbloggisbest.blogg.se/
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!

Det här inlägget blev ju så seriöst..puusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha idaaaaaaaa.Vadå 10,vadå blyg,vadå 14,vadå? Haha ska ge igen vet du...hämnd..awesome

2011-01-17 @ 00:33:19
URL: http://juliasbloggisbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0