.

hejhej,tog spårvagnen vid 6 nångång till julia imorse , när ja kom dit la jag mig direkt i hennes säng ,var så jävla trött att jag nästan somnade på spårvagnen dit, men iaf julia fixade frukost och efter det drog vi till skolan , började dagen med idrott , sen b-språk,heltid,no och kanske nån mer ?:)efter skolan var jag med julia osen vid 5 nångång?drog jag hem , jag är hur trött som helst , vill bara sova men det orkar ja inte, och mitt internet är iaf inte lika cp längre :) bra det,för klarar mig inte ett dygn utan det! Nu ligger jag iallafall i sängen och ser på tv (y , senare vet ja inte vad som händer , eller jo måste snart plugga matte , har test imorn-.- sjukt svårt , och så har jag 1000 glosor i Engelskan , smart av mej at glömma det i skåpet i skolan då (Y)! bloggar mer ikv eller imorn . pusshej



höhö .....

Kommentarer
Postat av: Anonym

världens finaste tjej <3 <3 <3

2011-01-16 @ 23:50:44
URL: http://sabinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0