Ulliga Gulliga kaniner

hejhej, ligger i sängen med djungelvrål och vatten
 framför tv och har sjukt tråååkigt ..och så är alla osociala med..
kul..fast nae , iallafall imorn kommer Julia hit eller jag möter henne
vid 10 vid rese sen drar vi hem till mig och fixar oss osv..sen drar
vi till svärtinge och träffar Martin senare sen vet jag inte vad som
händer , blir att gå o lägga sig kanske tidigt imorn eftersom det är skola
på Tisdag , fast kommer typ somna vid 4 , smart av mej att jag
har vänt på dygnet då! börjar 8?! på tisdag,fast tror vi slutar nångång
efter lunch . skriver mer imorn pusshej ;*



hahah




Julia Eriksson
Bästa du! jag kan inte beskriva med ord
hur mycket jag älskar dej , du är så
jävla underbar , överfin , störd;* hihi
vänner livet ut vare va? i love you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vänner livet ut var det!!! älskar dig mest bästiiis!

2011-01-10 @ 09:26:18
URL: http://juliasbloggisbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0