hej , vet inte varför...

hej , vet inte varför jag skriver har bara sjukt tråkigt,så tänkte skriva lite om vad jag har gjort iveckan oså , öh typ i onsdags tror jag att jag bara va hemma, i torsdags kom jag till elin nångång efter 12 , då drog vi till hemköp och köpte massa till nyår , näär vi kom hem igen så baka vi muffins,senare vid 7 så åkte vi till hockeyn , och så i fredags alltså igår (har jag ju redan berättat vad som hände men skriver det endå,iallafall vi gick upp vid 1 nångång trorja..senare fixade vi oss inför kvällen , vid 6 nångång så fixa vi lövbiff&pomme y) , efter vi hade ätit körde vi wii ett tag och sen kom ju hamza,christofer och almir.
vid 12 kollade vi på fyverkerierna osen vid 1-2 drog dom hem , och vid halv 6 somna vi iallafall ja. imorn blire bara att va hemma , känns som jag inte har varit hemma på hundra år , ne men aa blir bara en mysdag hemma. typ en vecka kvar till skolan börjar igen då , längtar men endå inte . jag längtar till ja är i skolan och får träffa alla igen , men längtar ju inte så värst mycket till lektionerna / läxorna osv..
lägger in lite bilder från igår


ser sjukt blek ut..skyller på blixtern;d


jag orkar inte lägga in fler , skulle ha tagit massa bilder på fyverkerierna om det inte spöööregna...
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0