undra hur det är...om ett år?

hej,börjar med att säga att jag aldrig har haft så här tråkigt en fredagkväll...iallafall så väckte mamma mej vid kvart över 5 imorse,tog spårvagnen 5 över 6 till Julia , var där ett tag sen drog vi till skolan,orkar inte berätta om skoldagen men den var iallafall helt okej förutom att jag halka två gånger idag(Y) hehe klant fast nae..det är ju halt ute så..;),efter skolan drog jag Becca och Steffie hem till Becca,hon skulle duscha osv..sen när vi skulle till Julia hände det lite saker så då var jag tvungen att dra hem.Förstörde min fredag!skulle ha haft en filmkväll omassa med dom men nae..senare kom dom hit en stund oså efter dom hade gått så somna jag,och nu funderar jag starkt på att sova igen,sjukt trött.Ni är dom jag aldrig släpper!Julia kommer hit imorn fårse vad vi hittar på,men bloggar mer ikv eller imorn,sålänge får ni lite bilder:)kommer antagligen lägga in mer bilder från dagen imorn när Becca har skickat alla§ pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0