sshllloooothaaaa

hejhej , förlåt för den dåliga uppdateringen men det är mitt jävla internet som jag har dampat loss på sen ja kom hem ! så ringde ja kundservice med och satt o prata med dom i över en halv timme men så funka det endå inte..nu funkar det nån gång ibland stängs av var 10e minut typ , imorn åker jag till julia på morgonen går härifrån vid 6 , haha hur orkar ja? iallafall efter skolan följer julia med mig till onoff måste be dom hjälpa mig med internet... aaaaaaah dagen var iallafall bra:) juste den 25e ska jag fäärga mitt hår mer rödbrun , och julia vill att ja ska klippa lugg men kan inte bestämma mej tänk ifall ja ångrar mej..., men om ja ska klippa luggen om hon nu lyckas övertala mej så får hon klippa den , haha kom ihåg i 7an när hon klippte min lugg på morgonen innan vi gick till skolan utan att mamma visste om det;)får se hur det blir med det! hah ja får sova på en madrasss på golvet eftersom vissa tog sönder min säng -.- haha fast ja sover faktiskt bättre nu än vad ja gjorde då :o höhö har två madrasser brevid varandra hih så ja får typ som en dubbelsäng...om man kan säga så? måste typ sova nu så ja orkar gå up imorgon godnaaatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0