om mig

eftersom jag har sjukt tråkigt så tänkte jag berätta lite om mig.:)

aa jag heter Ida Maria Bigell Karlsson , fast jag använder bara Bigell. Jag är 14 år och bor i haga i Norrköping:) jag skulle aldrig kunna flytta härifrån till någon annan stad , skulle aldrig kunna lämna mina vänner, skulle inte ens klara mig utan dom! Jag bor hos min mamma tillsammans med min syster men om man räknar med min pappa så är vi 4 i familjen , fast min pappa är snart ute ur bilden..min syster heter Emma , och mamma o pappas namn är Elisabeth & Roland men kallas för Bettan & Rolle (hah)alltså min mamma heter roland och min pappa elisabeth;) , jag har bott i samma lägenhet sen jag var 1 år innan det bodde jag i min pappas lägenhet. Min mamma trivs för mycket här så hon vill inte flytta men hon fattar inte att den här lägenheten är för liten för oss 3 . Det är en sak jag aldrig skulle klara mig utan , det är mina vänner , dom är verkligen bäst! Jag har 3 bästavänner som heter Julia,Rebecca och Sabina , Ni finns alltid för mig om jag behöver någon att prata med . Ni är både söta och jävligt störda hihi, ni är dom jag kan va mig själv med , dom som alltid får mig på bra humör!Och alla ni andra! ni är bäst! . skulle aldrig klara mig utan er ! Och så äre min släkt , jag har över 20 kusiner fast dom flesta är ju halvkusiner eller hur man säger ? och alla har jag inte träffat dom flesta av dom känner jag inte ens. men mina *riktiga* kusiner heter Pontus&Linus dom är tvilligar ,det är dom jag träffar mest av mina kusiner.Dom är 20 år och jag ser fortfarande inte skillnad på dom två :o haha, och Linda&Thomas brukar jag inte träffa så ofta längre ,sist jag träffa dom var på min morfars begravning 19 december 2009 , och mina två kusiner från min pappas sida heter Henrik&Christoffer , dom träffar jag aldrig längre , förutom att Christoffer brukar med gå och kolla på hockeyn så ser han oftast där men han känner inte igen mig haha han måste tycka att jag är hur störd som helst eftersom jag bah vill va trevlig och hälsar på han så ger han mig bitchblicken :o haha o jag vill ju inte bara komma "hej jag är din kusin:D" haha.. ochså min morfar var en sjukt underbar person som spred glädje vart han en gick och jag saknar han så in i helvete! mormor är rätt så gammal men endå väldigt pigg och jämt glad! och farmor är med väldigt gammal och sjuk .. men endå städer hon själv och låter det inte vara stökigt/dammigt nånstans. Jag orkar inte berätta mer men jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0