mitt liv-

Ibland mår jag hur bra sm helst men det kan vända snabbt från bra till dåligt från dåligt till bra . Jag vill börja ett nytt liv , ett bättre liv som är värt att kämpa för ..för snart orkar jag inte kämpa längre , blir bara sämre och sämre , jobbigare och jobbigare ju mer jag försöker . Visst jag skrattar och visst jag är ofta glad men ingen vet hur jag är på insidan som på utsidan , ingen vet heller hur ja har det förutom en person.
Om jag fick en önskad och fick önska mej precis vad som helst så skulle jag önska att allting var som förr.

Behövde bara skriva av mej lite...

Sämsta lördagen på länge! Blir nog inget att sova hos Julia , så ska ha en myskväll hemma med chips och fanta istället . Så ska jag fråga Julia om hon kan följa med och sola imorn istället , behöver ha mer färg! Om inte hon kan så hittar jag antagligen någon annan annars går jag bara med syster, bara för att det är bra att veta..:)
Nu väntas iallafall mat , har aldrig varit så här hungrig!
Vill ha sommar nu seriöst orkar inte med vintern längre , tänk sen när man kan bara gå i shorts och linne ,så jävla underbart! Och nu måste man ha massa kläder på sej tjock vinterjacka , halsduk osv.. 2011 kommer bli den bästa sommaren !  ♥

pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0