Julia och jag ska va dom sista två människorna på jorden!

hej:) , va ju med julia idag vart inget att dra till svärtinge så vi var bara hemma och gjorde inte så mycket:) skulle ha träffat Johan&Niko i eneby men då var Julia tvungen att dra hem..höööh det jag hatar mest med killar är när dom säger att dom kan ses typ nåndag och sen kommer dom den dagen ba: nej jag kan inte ..eller..jag glömde att jag skulle va med en kompis -.- ..iallafall imorn börjar skolan dåå .. shiiiiiit vad jag längtar tills jag får gå upp vid 6 vare morgon och till alla läxor och lektioner !!! usch vad kul!! nae men ja får gå upp kvart i 6 imorn ,duscha ,klä på mig och sminka mej sen vid kvart i 7 tar jag spårvagnen till Julia och plattar håret eftersom jag råka trampa sönder min platttång he he he, sen vid 20 över 7 drar vi till skolan...stressigt.. senare på dagen vet jag inte vad som händer kommer nog somna direkt när ja kommer hem.måste hitta nått redan ikv som jag kan ha på mej imorn. fan jag måste köpa nya kläder och nytt smink! höhö och en ny platttång a) fast får vänta till den 25e och då ska jag färga mitt hår med;d rödbrunt! oooh mamma kommer snart hem med choklad till mej (A) mums . aja pusshej:***

höhöhö rubriken
nu äre så att jag och Julia har bestämt att vi ska va dom två sista människorna på jorden , ni vet när jordens undergång är 22e December 2012 , den 21e December flyttar vi till mars ! det är så vi kommer överleva ! fast jag tänkte på en grejj vi kan ju inte va dom två sista människorna på JORDEN om vi är på mars ? hheeeeh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0