just nu...

hej,klockan är 23.47..gör inte så mycket,facebook osv..
kommer inte kunna sova inatt så väntar till imorn natt ist!åker
till Julia klockan 6 imorn helt ofixad så börjar ju dagen med idrott
som jag sa i ett annat inlägg..orkar verkligen inte idrotten imorn ,orkar
igentligen inte skolan alls.Men vill träffa mina underbara!Skulle ha
sovit hos Julia imorn men det blir inget vilket jag är väldigt sur över.
Men på fredag följer jag med henne hem och Becca&Steffie med,så har
vi lite mys där,fast jag drar hem vid halv 8 nångång.Har inte
så mycket mer att säga , ni får lite fin fina bilder sålänge.



krullhåår-haft det uppsatt i en boll ett bra tag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0