jag äskar er

Det vart så mycket bättre när ni hade gått!Ni förstår inte hur tacksam jag är som har er,som jag kan snacka med om vad som helst,ni vet exakt hur jag har det nu.Ni är så jävla underbara..dom bästa som finns.Tack för allt!Tack för att ni vet vad jag går igenom och Tack för all hjälp!
Skulle seriöst aldrig klara det här ensam.
Jag älskar er otroligt mycket.
förlåt om jag förstörde er kväll och tack enu en gång för att ni tog er tid och åkte hit.!


Jag hoppas du fattar nu att jag itne klarar det här längre,att jag inte orkar mer,jag vill leva mitt liv,du vet att jag älskar dej men ja klarar bara inte det här.




Kommentarer
Postat av: din rebeccaah

älskling,sjukt bra att du mår bättre,det är allt som krävs för att göra min dag bra.

puss jag älskar dig

2011-01-22 @ 19:29:25
URL: http://wallbergbeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0