hårfärgen sitteeeer i....

heeeeej! Håller på och färgar håret rödbrunt! Jah tror att det kommer bli verkligen rött i hårbotten och topparna typ rödbruna,haha...Stannade hemma idag hade typ lite oont i halsen och haha aa...men senare vart det mycket bättre så åkte till Julia som också är sjuk så köpte bullar,cola o nån chokladgrejj till oss...gullig ja är ;) hehe,iallafall vi sov i några timmar sååå underbart,utvilad oallt fast nu kommer ja ju inte kunna sova inatt(y , jag drog från henne vid 2 nångång så följde ja med Emma och Malin o sola på stan,sjukt mycket bättre än här vid mej som ja brukar sola,och så jävla skönt eftersom jag typ frös ihjäl innan...efter drog vi ner till maxi och åt och köpte min hårfärg och hårinpackning. Eftersom jag mår bra nu så går jag till skolan imorn,och efter skolan åker jag ner till stan med Julia och kanske Becca,måste köpa nytt smink och en tröjja på monki! När jag har sköljt ur färgen måste jag in i duschen sen måla naglarna osen lääääsa osv osv...Har inte så mycket mer att säga,uppdaterar senare eller imorn! pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0