har du sett min snodd?Ja Den sitter på armen..heheh

Nått som jag stör mej på.
är när man måste springa till spårvagnen
och chaffören ser att man kommer men åker
endå!

Nått som jag älskar.
Det jag älskar är såklart familjen och
alla vänner,skulle aldrig klara mej utan er!

Min förebild.
Min förebild är nog Tyra Banks eftersom hon
hjälper många och så är hon galetfin
och jag älskar hennes pogram tyra banks
show;)

Någon/något jag saknar.
Jag saknar väldigt många.En sak
saknar jag väldigt mycket,det är när jag
var liten när jag gick på dagis,när man kunde
vara sig själv och man inte behövde sminka sig och
fixa håret innan man gick ut , man tog bara på sig,åt frukost
och borsta tänderna/håret och sen gick man ut och"lekte" nu måste
man lixom kanske duscha,sminka sig,fixa håret,välja kläder.
Då brydde man sig inte ens vad man hade på sig.

någon/något jag hatar.

Nått jag hatar är när folk inte kan
lösa sina egna problem,antingen är man så
töntig att man säger till sin mamma om man
bråkar med någon..eller så skickar man
folk på den man bråkar med.väääldigt
moget!(y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0