god daaag

hejhej:), åkte ju som sagt till Julia imorse haha det värsta att åka till henne vid 6 på morgonen är att jag somnar på spårrvagnen :o tur att det typ bara brukar va jag där men så jävlans pinsamt..:o tänk ifall någon bara se mej sitta o sova där.haha.. iallafall när jag kom till henne så åt vi oså sen drog vi till skolan och hade idrott:)Vi sluta vid halv 2 och då drog jag hem och soooov!Och nu kollar jag på tv & tjockar godis..möms.
Somnade vid 3 inatt och gick upp halv 6.. inte såååå mycket sööömn så ikv kommer jag somna tidigt!Börjar vid 8 imorn och då har vi engelska om inte läraren fortfarande är sjuk som jag hoppas,eftersom vi har läxa imorn och min engelska ligger i skåpet ! bra av mej...fast nae:) efter skolan följer jag ju med Julia hem till henne med Becca och Steffie som jag sa igår. Ingen aning om vad vi hittar på kanske film eller nått :)mysiiigt värre!Nu ska jag lääsa lite,får se om jag bloggar senare,pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0