...eller hur !

höhö rubriken(?)


hejhejj, lite halvdålig uppdatering , men orkade itne göra ett inlägg igår när vi kom hem . men iallafall vid 11 var julia här senare kom poppe o två till hihi fast dom fick inte va med oss längre eftersom dom tog söder hela min lägenhet .. -.- ialladfall senare på dagen mötte vi sabina , vi drog till donken osen till stan oså... :) , vid 8 nångång? drog vi till klocket o träffa johan&oscar , såg på film oså vid 12 tog vi spårvagnen hem till mig . nu har iallafall dom gått hem och nu väntar jag på becca som sover kvar här inatt;* ingen aning om vad vi hittar på:) , imorn kanske det blir hockey är inte säker än .. men sjukt kul dag/natt med er , jag älskar er ! :*
bilder kommer , måste bara be julia skicka dom ;d pussheej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0