du är så fet att det ser ut som om du har 200 barn i magen...Julia!

hejhej och hej igen! ligger på min underbara madrass höhö bäst för mamma att hon köper ny säng snaart!iallafall vad vare för fel på blogg.se typ nyss?fick typ damp för att jag kunde varken blogga eller kolla någon annans blogg..! Nu ser jag iallafall på tv:)ska väl sova om ett tag trorja..imorn blir det att träffa Filip och kanske nån mer?med Julia:)vet inte vad vi hittar på,aa somsagt så har jag ju bara varit hemma idag och sett på film osv..har inte orkat göra nått:)måste verkligen läsa min bok imorn med :o har typ över 200 sidor kvar ja måste läsa på en vecka och svara på massa frågor om boken med..fan..Har inte så mycket mer att säga.pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0