bästadu!

hejhej:), julia åkte precis hem , underbar dag med dig:* , åkte och mötte henne vid 11 nångång,sen drog vi hem till mig och lärde oss dansen till thriller,haha , oså städa vi liteee a) efter ett tag drog vi och solade y)  . så nu har man fåt lite mer färg:d , efter det åt vi , sen tänker jag itne berätta vad vi gjorde mer , haha :D . senare vet jag inte vad som händer , justeee!! gick och la mig vid 2 inatt var itne alls trött ,fast jag försökte tvinga mig själv att sova men det gick inte :o så efter några timmar märkte jag att mamma gick upp då var klockan vid halv 6 och hade inte somnat en...så jävla jobbigt -.- kommer nog itne kunna somna inatt heller . undra hur det blir när skolan börjar?:o , aja ni får lite bilder från dagen:)


ska be julia skicka alla andra:* , så lägger in dom andra sen:)pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0