tagga tisdag dåååå!!

hejhej! Så alla vet har min dag sett ut såhär; sovit,tv,sovit,pluggat,ätit,sovit,pluggat osv osv , jag tycker att det är väldigt bra för er att veta ! nae men har precis duschat,och nu sitter jag och pluggar igen!Känner mej väldigt duktig :D på tisdag börjar jag och Julia och dansa ragga! sjukt kul,har faktiskt aldrig dansat men har jämt viljat börja så får se hur det går ;) Mår lite bättre än vad jag gjorde imorse iallafall...haha trodde inte att jag alls var hes tills pappa ringde imorse och när jag svara så fick jag knappt ut ett ord.."hhhhallååå....host...haaaaalllå.." haha lite svårt att fatta men typ såå..JULIA FÖRSTÅR MEJ...haha alltså ni vet när man andas ut allt vad man har och säger nått t.ex hallåå..haha jag är tröttt så ni vet! hehehihihi nu ska jag plugga matte eftersom vi har provv imorn och jag kan ingentiiiing..pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0