med solen emot ryggen kan jag sväva tryckt

Hej! Igår vid 7 så åkte vi somsagt till liseberg,vi var framme vid 12 så alltså så tog det 5 timmar.
Vi var på iseberg i 9timmar,och på dom 9timmarna hann vi åka en heldel,jag gick in i en mans tjooooocka mage
och i en glasruta,vi lärde känna två pojkar i vår ålder som hette Simon och Max.Det spöregna exakt hela dagen och vi
sprang runt med shorts och T----shirts! Men som Julia sa,vi gjorde det bästa av det och levde livet.Vi stod i en timme och försökte vinna en sån där stor choklad grejj,och vi skulle ha nummer 13 till 20 så kommer en liten tjej och vill ha 14 och heter man Ida så är man snäll så hon fick nummret och vet ni?idioten vinner på nummer 14.Direkt efter det så vinner hon igen fast på nummer 17 när jag har nummer 15 och 16,otur i spel?kanske.Men nog om det,vi glömde ju våra kameror hemma så jag försökte ta några bilder i slutet med min mobil.


Första bilden är från google,trodde jag skulle dö när vi satt där uppe och såg över hela
Göteborg.HEHEheheh mm hejdo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0