precis som romeo

Hejhej! Sitter här på en stol brevid min säng för att jag inte ska somna heheh,riktigt jävla trött,har nog aldrig verkligen ALDRIG vart så här sovsugen i hela mina 14år!!!Helt sjooookt!!!!Ibland undrar jag om jag är född här i svergie för jag tror faktiskt itne det,min svenska suger något enormt...(?)Iallafall det vart ett riktigt bra slut på sommarlovet/agustifesten med massa härligt folk!ShIIIIIIIIIIIIIIIT jag skulle verkligen göra allt för att få sova,men kan inte,gaaaaaaaaaaah vad jag längtar tills ikväll!!!Min syster är någonstans just nu med min mobil,döö. Enligt ett rykte på facebook så börjar skolan imorgon..fml,kändes som om det var förra veckan vi fick sommarlov.ÅH DÖ SKOLA DÖÖÖööööö.tjarå

Kommentarer
Postat av: rebecca

dagens blogg avslutad. kolal ifall det var du!

http://rebeccaawallberg.blogg.se/

2011-08-21 @ 18:55:28
URL: http://rebeccaawallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0