Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt Och jag föll för nån på en fest nånstans

En bild för några månader sen.

Hej eller godkväääll!!! Ligger i sängen och har väldigt ont i magen sen jag åt popcorn,ville att dom skulle ta slut..hiho
Följde med Julias familj och fiskade förut,men ingen fick fisk..ni suger...Nae men det var väl mysigt förutom att vi hitta typ världens största och fulaste spindel i båten..panik. Imorgon möter jag Julia på rese sen drar vi hem till henne och bakar tårta som vi själva ska äta upp direkt för att fira att hon fyller år på torsdag,duma i huvet,och vi ska även planera mer till torsdag! Men nu väntar min kudde som jag ska gosa ner mitt huvud i NICE. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0