fnuttipluttigulliiiluliplutti omg!!!!

Hejhej,Julia kom vid 5? eller nått , drog till hennes farmor och farfar , sen drog vi och träffa Andreas och Jocke HAHAH , Kom hem vid 8 och just nu gör jag ingenting , är hur jävla otaggad som helst till skolan imorn , usschh , önska att det var sommarlov ist för påsklov...Redovisning på ons har inte börjat än , har inte ens nått papper om vad man ska skriva om. Bra ida! ae men dom här sista veckorna ska jag satsa allt jag har , eller ska försöka för ja gvet ju hur det brukar gå..Nae men jag måste bättra mej nu , 8veckor kvar eller vad det är,har sagt hela tiden att det är dölångt kvar fast dom veckorna går ju fort så debra! slänger in lite bilder från lovet nu som nivet har tillbringas med Julia mest. TAGGA UTVECKLINGSSAMTAL IMORN!





frukooost<333333333333

nu orkar jag inte mer , men uppdaterar mer imorrrn Puuussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0