släpper dej aldrig, vi två livet ut

Vi två tillsammans, nu och föralltid! Du är så jävla bra,så jävla bäst, älskar texten du skrev igår, så fin duär!Helt jävla underbar. Du säger att du försöker göra allt för mej, men duvet att du redan gört allt för mej, allt ja behöver är en vän som dej , som stöttar mej genom allt, du har fått mej att klara alla hinder,allt ja har gått igenom,allt det där är borta nu tack vare dej du förstår itne hur tacksam jag är för det.
Du förstår bara inte hur jävla bäst du är, alla borde ha en vän som dej. Du är inte ens värd mej som mobbar dej varje morgon...Alla jävla sjuka grejjer vi har gjort , alla som inte känner oss som bara går förbi , måste tycka att vi är hur störda som helst,som tillexempel gå runt 3 timmar på maxi utan att verkligen itne göra nått bara för att vänta på att din pappa kan hämta oss bara för att vi itne orkar åka hem själva, gör allt för att få pengar,plågar alla småbarn, skulle bara kunna sitta i flera år bara av att skriva allt vi gjort,alla udnerbara minnen , agustifestivalen, alla helger, alla kvällar, alla dom där småsakerna , finns så jävla många minnen så jag inte ens orkar skriva upp alla, och enu mer minnen blire för varje dag vi är kommer det nått nytt som vi aldrig gjort, nått litet sånt minne som ja kommer minnas resten av livet,vet att det kommer vara vi två livet ut , som gammla ska vi sitta hemma bara vi är tillsammans♥ sommarn med dej kommer bli så jävla bäst. Kom ihåg att vi ska skriva upp massa punkter som vi ska göra innan tvåtusentolv , finns allltid för dej , försöker göra mitt bästa det vet du!
Det finns ingen som dej , du är speciell..och jag älskar dej livet ut, vad som än händer så vet du att ja alltid finns , att jag alltid kommer stötta dej , att jag alltid kommer älska dej , det går itne att ändra på , ingen får komma emellan oss, vi klarar allt tillsammans.Bara vi håller ihop så klarar vi allt.nae men helt seriöst skulle kunna sitta i år med dej här,finns så mycket att säga om dej..om oss...

Julia eriksson , Bästavän ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du betyder mest <3

2011-04-05 @ 20:12:03
URL: http://juliasbloggisbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0