kär.

Finns ingen underbarare än den där människan.
du säger så jävla rätta saker,såna saker
man vill höra från en kille.Har aldrig känt så här för
någon förut,ingen verkligen ingen har fått mej
att bli kär så här fort.Och har aldrig känt mej så här trygg
hos någon förut..du är så bra på alla sett,så
otroligt jävla snygg, så underbart snäll,den här killen får mej
verkligen att le , hoppas verkligen på det bästa..hoppas
verkligen att det blir du och jag.Varje gång jag får ett sms så hoppas jag
att det är från dej,varje gång mobilen ringer hoppas jag att det är du,du är den sista personen jag tänker
på innnan jag somnar och den första personen ja tänker på när jag
vaknar.Hela du är så jävla perfekt.Många säger att alla killar är svin men den här killen är
så jävla långt ifrån som det bara går.världens finaste♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0