finns ingen som han.

hejhej, har precis ätit tacos , ska nog snart in i duschen
andra gången idag,älskar att duscha när man är förkyld
kan stå där i två timmar , haha iallafall dagen har
vart rätt så chill,åkte hem tilll Julia en stund
var tvungen att snacka om igår,och så
lämna ja hennes mobil med som jag fick ta hand om över natten!
Sen åkte ja hem , platta håret , och sen kom Andreas,såg på
film osv.ni som vill veta lite merr om igår kväll får
läsa julias blogg och jag vet typ redan att vi har typ samma läsare
så jag behöver itne säga vad den heter isf får ni fråga;)Imorn
har vi praon igen , sista veckan,på onsdag åker vi med dom
till kolmården,myyys..Men nu ska jag dra , puuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0