bästavän

Ligger just nu i min säng,mår så jävla dåligt,trött som fan,förkyld,huvudvärk osvosv,alla barnen smittar mej,det kom en tjej idag och hoppa på mej och snora ner mej,ae fyfan haha jag hatar henne;(Haha nae men
dagen var riktigt jävla seg,ville bara hem och sova!Iallafall efter skolan följde jag med Julia sen åkte tillbaka för första gången i den nya spårvagnen som jag tyckte va döcoolt!!!!!Har inte så mycket mer att säga
imorn drar jag och Julia till stan ett tag.

Julia du vet att jag gör allt för dej,precis allt! Jag älskar dej som fan,kom iihåg det!
Säg aldrig så....du vet att du är så jävla fin så jävla vacker,det räcker med
att du bara är dej själv,lika vacker för det.Du förtjänar det allrabästa♥
Du o jag livet ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0