07:57

hejhej,morgonchey här fast nae,Vakna vid halv 8 av en jävligt läskig mardröm som jag inte orkar berätta om och nu kan jag inte somna om heller för jag ligger och väntar på ett sms....och fan det spökar nog här eller nått , jag har en vibration som om någon får sms typ en gång var 5minut , och ja kollar min mobil men har inte fått nått sms, och så smög ja nyss ner till Sabina för att kolla hennes mobil men ae,läskigt,nu hörde ja igen....funderar på att gå upp och äta frukkost utan henne,döhungrig,fast så dum är jag itne,somnade tidigt igår kväll , runt hakv 12 trorja klockan var. Var helt slut efter dagen som jag inte orkar berätta om.Idag drar jag till Julia , vet inte vad vi ska göööra,senare fixar vi oss ialllafall inför kvällen , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0