JULLOOOOV!:D

hejheej, JUL LOV NURÅÅ!:D , hade avslutning typ i 2 timmar eller nått ? innan vi fick gå dela våra lärare ut betygen , VG i bild , G i allt annat utom engelska , int eprecis nöjd då , vet att jag kunde bättre i idrott men får ta igen det nästa termin , var på maxi idag då , det är inte så lätt att gå med dom man ska julhandla åt ... , men mysigt vare ;*
dagens köp ;
lösnaglar till julen och nyår, det var allt jag kunde köpa till mig själv, ;(
julklappar till masssaa
present till mamma eftersom hon fyller år idaaag:D

och imorgon åker jag ner till stan med mamma för att köpa en till present till systeeer , iallafall elin sover här , hihi fick min julklapp av henne idag eftersom vi inte ses fören nästa veckaa, fick ett linne och några armband precis det jag önska mig av henne:D tack duu;*, men det får ni inte se nu , läger ut bilder i helgen på alla saker jag får på julafton tänkte jag. hiih vill bara öppna allt som ligger under granen! , juste! min mobil gick av på mitten , skulle ta upp den ur min ficka på jackan och själva den dära grejen man drar upp eller hur man ska säga ramla av :o så nu har jag min rosa mobil..det gamla numret 0762250335 (mp)

lite bilder från julavslutningen som jag har snott från juliaaa:)





Bästavänner .

min älskliiing;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0