Så det som slår mig när jag skriver i rim Är sådana saker som jag tänker när jag glider omkring

Hejhej! Kan börja med att berätta lite om igår,fast Julia har ju redan sagt det mesta,men ja dagen började sämst,vi försökte bryta oss in i hennes lägenhet efter 3timmars letande efter nyckeln,så Julia försöker öppna med en ring,så en bit av ringen fastnar i låset och då hittar vi nyckeln i ett paraply.Och då får vi självklart inte in den i låset,så alla grannar blir indragna i det här och hjälper oss.Och Julia skadar sig på en spik.Tillslut kommer vi in.Senare framåt kvällen åkte vi till lindö och träffar några,sen vidare till stan och träffa lite mer folk.Idag har vi bara varit hemma och chiillat och nu äör jag hemma efter en dönice helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0