om du är biff och jag är kung och du är min boss så är jag din gud..

Hej,nu är det såhär att jag och Julia har fixat en blogg tillsammans,mycket enklare så. Fast vet inte än vad den heter,så det återkommer jag med senare!Men jag kommer ha kvar den här ifall det blir något strul med den andra.Iallafall dagen var ok,slutade halv 4. Gick hem och la mig i sängen direkt,sen dess har jag bara legat här,det känns inte bra..inget liv.Men imorgon följer jag med Julia hem och spenderar resten av dagen där.Har inte så mycket mer att säga,uppdaterar om den nya bloggen senare eller imorgon.Puuss
Ååååååååh saknar det så jävla hårt,och våra söta vänner som vi lärde känna där.Simon och Max som vi fortfarande håller kontakt med,som även kommer ner till norrköping någon helg!Minns aldrig vart dom bor men dom bor iallafall 6 timmar från Norrköping,vilket är jävligt synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0