all for you.

hejhej,tänkte göra ett inlägg innan jag sooover,dagen har varit rätt så chill endå fast jag hade en riktigt jävla dålig hårdag som man kan ha ibland...nivet...aja , Fick skjuts imorse av Julia fast nae,av hennes pappadå ,vi kom till skolan kl 7 när vi börja 09:20 fast helt ärligt så fick jag reda på det när vi kom till skolan,men vi började iaf dagen med att städa skåpen som verkligen behövdes! Efter det gick vi på lyftet ett tag,Första lektionen var svenska,hade redovisning,fast jag redovisar nog nästa vecka ist..haha slog i näsan i datan precis,så sitter här med näsblod.så ni veet,iallafall sen hade vi engelska och jag hade prov då med som gick åt helvete eftersom jag hade pluggat på fel saker osv.smart!Iallafall sen hade vi lunch och sen fiiilm,bra avslutning på dagen!Efter skolan drog Julia och jag hem till henne och gjorde inte så mycket,
Juliaas pappa till mej vid matbordet
julias pappa: Snygg mössa!
jag:Tack!:D
julias pappa:jag menar det inte.
Haha..naeva men nu ska jag dra,känner att jag kommer somna vilken minut som helst,men uppdaterar mer imorn,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0