pour your love on me


chillar galet med musik och iste!Dagen var riktigt bra,åkte till Julia,ingen av oss mådde speciellt bra,men det vart väl bättre senare,det här är jag och Julia på morgonen på vägen till spårvagnen..
jag: SPÅRVAGNEN KOMMER!SPRING
julia: nae vi kommer missa den
jag: NEJ SPRING VI HINNER
jag:åh nu hinner vi inte.
exakt varje morgon går vi sådär och den kommer jämt när vi går ner för en lååång backe....ae ingen fattar vad de roliga är endå:* hiih,iallafall sånna där snoddarmband jag har på bilden hade jag på mej idag,hade typ 20 stycken när jag kom till praon och 10st när jag gick hem , fifan vad dom kan tigga till sej,nivet dom är så söta så man bara inte kan säga nej, fast till vissa sa jag att dom får av Julia imorn så Julia glöm dom inte :*Efter skolan drog vi hem till henne och chilla barar med ben&jeryy's <333333Imorn efter praon skyndar jag mej hem och fixar mej sen kommer Andreas eller ae föresten innan det drar jag och Julia och träffar Tobbe en snabbis;)killen som räddar vååår lördag!puuuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0