när man bara kunde vara sig själv

tjolulu..Mamma kom nyss hem med mcdonald's typ hundra år sen jag åt det♥♥♥♥Senare sen drar jag till jUlia och stannar även kvar över natten,helgen har varit dömysig,igår var somsagt jag och Julia på stan hela dagen köpte lite till och fixade på waynes coffee sen gick vi runt och inte gjorde nått i typ 2 timmar,vid 6 drog vi hem till hennes mama och åt maaat och sen efterräätt sen hem till hennes pappa och fixa oss sen ner och mötte Filip och Tobbe och sen tillsist drog hem till Tobbe..idag vakna jag hos henne nångång vid 11 och börja fixa mej sen väckte jag heenne och då drog jag ner till stan och träffa mamma och tog en fika,och köpte lite tiiiilll typ som hårfärg osv...så ikv ska Julia färga mitt hår,hoppas åp det bästa:* Bilder från helgen kommer nog senare,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0