mina närmaste♥

Behöver skriva av mej lite till mina bästa,

Sabina,min lilla bebis,du är så jävla bra!så jävla bäst,finns verkligen ingen som dej , jag saknar dej massor ! klarar inte en vecka utan dej..vi har känt varann hur länge som helst , sen vi var typ
dösmå,men förlorade kontakten när du flytta vilket jag tyckte var väldigt synd!Men är hur glad
som helst av att vi har fått tillbaka kontakten♥
Hihi vi ses varje helg,haha alla våra helgragg,vi har hållt på sen villaeken duvet våra pojkväns tävlingar osv..haha så jävla störda..och sen fredagstimmen,lova att du aldrig lämnar mej!?!Jag älskar dej så in i helvete mycket bästavän♥

Julia,finns så mycket att säga om dej,bästa du,alla våra minnen,du är den första jag kommer till när jag mår som sämst,du är den personen som vet precis allting om mej,jag är så jävla glad att jag har dej och förlåt om jag inte visar det,alltså din humor,du är så jävla störd!Typ den roligaste människan jag känner,vi lärde känna varann i 4,haha kommer ihåg att jag var döblyg för att snacka med dej o Amy då om man tänker mot nu..
Är så jävla glad över att kunna kalla dej för min allrabästavän,ingen/inget ska få komma emellan oss,vänner livet ut!♥
Jag älskar dej något otroligt!

SommarN 2011 komme bli bäst med er!

Rebecca,känt dej sen dagis fast tappa kontakten ett tag men är glad över att vi fick tillbaka den!Vi har sjukt många minnen tillsammans och fler kommer det att bli,Du är så jävla sjuk men endå så jävla bra,duvet att jag alltid finns för dej om det är nått,kommer ihåg när vi sov över varje helg typ förra vinern precis varje helg!När vi jämt
åkte varje kväll till kungsgatan för att hyra film osv..
Alltså du är så jävla bra,älskar verkligen din humor!Tack för att du är du!♥älskar dej massor!



Kommentarer
Postat av: ' sabinaolsen

ÄÄÄÄÄÄLSKI KLART JAG ALDRIG LÄMNAR DEJ DU ÄR JU BARA FÖR UNDERBAR <3333333333

2011-03-08 @ 20:14:03
URL: http://sabinamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, jag orkade inte kommentera igår,

jag älskar dig allrabästavän och alla våra minnen är bäst.

loveu<33333

2011-03-09 @ 07:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0