¹²³

hejhej..,tog en liten "bloggpaus"men är nu tillbaka,dagen har vart ´sjukt långtråkig,såå orkar inte berätta om den:)
imorn börjar vi...jagvenne...men haha börjar dagen med idrott eller vet inte om det är nån men det tror jag , men åkte iaf till Julia imorse,skulle ha tagit den som gick 06.18 men missa den även chafförbögen såg attt jag sprang..så fick vänta i 14min inte lite kallt..nejnej, iallafall efter skolan imorn går jag o Julia och träffar Emma efter det vet jag inte vad som händer,på fredag morgonnn ska jag på möte så missar engelska provet heheh mer tid att träna (A)
sen efter skolan träffar jag o Julia Sabina och sen drar till Emma en stund ♥ sen hittar vi på nått annat och Sabina sover kvar till söndag och Julia kommer och sover över på llördag ;) men nu ska jag dra,pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0