helt seriös...

känner mej sjuktdissad på inlägget innan....ligger iallafall i sängen och ska börja läsa en bok som ska vara klar bästa vecka!Världens bästa mamma är och köper isglass och cola till mej nuuu,ska nog sova lika tidigt som jag gjorde igår , gick o la mej vid halv 9, vakna vid 9 av att mobilen ringde...kunde itne sova fören vid 10 osv..mitt huvud sprängs snart,kan inte bara febern gå över ,hinner itne vara sjuk nu, så jävla mycket i skolan...skulle ha mitt engelska prov imon men det får nog vänta till fredag ,somsagt så  är iaf praoplatsen fixad nu!Så det blir i 1an på skolan,hann itne fixa på något annat ställe men det blir typ bra...men nu ska jag drraaaa pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0