:*

hejhej,
förlåt för den dåliga uppdateringen,men nunligger jag och väntar på att Julia ska vakna,sov hos henne inatt,igår vakna jag vid 8-halv 9 av att Sabina var vaknen men somna om och sen väckte hon mej vid 10,hon drog vid 11 och vid halv 4 drog jag till Julia.Sen kom Becca och då gick vi och kolla på rugby träning,sen drog vi hem till mej och packa,sen till stan,sen hageby,sen stan sen hem till mej,sen stan och bytte spårvagn och sen till Julia,det var ju typ det enda vi gjorde igår åkte spårvagn 10 gånger(a)iallafall vi drog och köpte pizza och kom hem till Julia vid 10,kolla på film osv...idag ska jag färga håret mer rödbrunt men måste tigga mer pengar av mama eftersom jag köpte pizza för dom pengarna hehe,sen vet jag inte vad som händer , stan eller nått antar jag. MEn nu ska jag väcka Julia,antingen ska jag hoppa på henne eller hälla vatten? hihi
slänger in en bild från igår:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0